Well-being: Jak nastavit bezpečný prostor ve vzdělávání?
“Vzdělávání není plnění vědra, ale zažehnutí ohně.” - William Butler Yeats
- Bezpečné školní prostředí je klíčem nejen k duševní pohodě, ale i k efektivnímu učení.
- Hledáte způsoby, jak takové prostředí budovat?
Pak je tento webinář přesně pro vás!
Webinář se zaměřuje na strategie a přístupy pro podporu duševního zdraví a celkové pohody ve školním prostředí. Účastníci se dozvědí, jak efektivně nastavit pravidla a aktivity tak, aby ve třídě vzniklo bezpečné a respektující prostředí. Představeny budou také konkrétní metody a aktivity, které lze snadno začlenit do výuky i běžné školní praxe.

Na webináři se dozvíte:
- Co znamená well-being a jak jej cíleně podporovat ve škole
- Jak psychická pohoda působí jako protektivní faktor pro žáky i učitele
- Fixní vs. růstové nastavení mysli – proč na přístupu záleží a jak ho rozvíjet
- Praktické aktivity pro budování bezpečného prostředí a jak k nim přistupovat
Webinářem vás provede:
Pavlína Sitařová je psycholožka a studentka doktorského studia (Klinická a pedagogická psychologie), která se věnuje prevenci a podpoře duševního zdraví dětí, dospívajících i dospělých. Zaměřuje se na well-being, zdravé vztahy a komplexní sexuální výchovu. Realizuje preventivní programy #s Respektem, které otevírají témata sexuality a vztahů s důrazem na respekt a otevřenou komunikaci. Podílí se také na tvorbě metodických materiálů pro preventivní programy a vzdělávání. Vedle práce v oblasti prevence působí i v Národním pedagogickém institutu, kde se věnuje odbornému vzdělávání pedagogů. Je frekventantkou psychoterapeutického výcviku PCA, vycházejícího z humanistického přístupu Carla Rogerse, který klade důraz na empatii, autenticitu a respekt k jedinečnosti každého člověka.


Pavlína Sitařová
Lektorovi můžete zaslat své dotazy k tématu na pavlinasitarova@gmail.com.
Po zaplacení kurzu obdržíte odkaz na ZOOM, kde se workshop bude odehrávat.
ODKAZ LZE OTEVŘÍT POUZE NA JEDNOM ZAŘÍZENÍ.
Těšíme se na vás!
Startujeme za: